Subject: FW: 8821_Kiisa-Kohila kergliiklustee
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jan 2024 15:37:26 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Roland Mäe <[email-masked]>
Sent: Friday, January 5, 2024 3:34 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Aivar Puur <[email-masked]>
Subject: RE: 8821_Kiisa-Kohila kergliiklustee

Tere

Saadan täiendatud lahenduse:

https://www.dropbox.com/sh/j3tcein96kyzo57/AACxR_6UhDsMdKWQjdPh5jHoa?dl=0

Selle täpsustuse lisasime projekti seletuskirja hoolde peatükki, et
jalgtee laius on antud lõigus 2m.

Teavitada olukorrast KOV-iga,  et kas mahuvad nii kitsast kõnniteed
mehhaniseeritult hooldama.

Tervitustega

Roland Mäe

5172182

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 13, 2023 4:41 PM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 8821_Kiisa-Kohila kergliiklustee

Tere.

Edastan liiklusspetsialisti seisukoha, et peatused peaksid olema normaalse
asetusega, et teeületus toimuks kahe peatuse tagusel alal.

Vasakpoolne (Aespa suunal) peatus tuleks viia rohkem vasakule ja
parempoolne Kohila poole ristmike ette.

Saate soovi korral Valdo Jänesega otse suhelda ja üle rääkida.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 7, 2023 10:22 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 8821_Kiisa-Kohila kergliiklustee

Tere

Seoses bussitaskude projekteerimisega tekkis meil üks küsimus. Jaagumardi
bussipeatuse (KM 3,75) bussitasku projekteerimisel tuli välja, et see ei
mahu olemasolevasse auskohta, kuna projekteeritud kergliiklustee on selles
asukohas sõidutee kõrval.  Kas oleks võimalik „Jaagumardi“ bussipatus (KM
3,75), suunaga loodest kagusse projekteerida tahapoole KM 3,55 juurde.
Täpsem ülevaade uuest asukohast manuses. Samuti ka bind fail.

https://www.dropbox.com/scl/fi/p1e9d2iaugegrqzjxob73/8821_PP_TL-Bind.dwg?r
lkey=ss3wcqb4yndkdhb6rg302xsqx
<https://www.dropbox.com/scl/fi/p1e9d2iaugegrqzjxob73/8821_PP_TL-Bind.dwg?
rlkey=ss3wcqb4yndkdhb6rg302xsqx&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

[email-masked] <mailto:[email-masked]>